Kirlenmiş Gömleğin Sözleri - About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy Safety How YouTube works Test new features Press Copyright Contact us Creators. Erkan Acar Delimisin Sen indir dur - Delimisin Sen sözleri oku - Erkan Acar Delimisin Sen mobil dinle dur - Delimisin Sen cepten ücretsiz indir - Delimisin Sen mp3 indir - Erkan Acar Delimisin Sen bedava mp3 indir.


Gol Ile Ilgili Sozler Guzel Sozler Guzel Mesajlar Goller Guzel Soz Mesajlar

Erkan Acar - Kirlenmiş Gömleğin Şarkı Sözleri sitemize 26 Ekim 2014 Pazar tarihinde admin tarafından eklenmiştir.

Kirlenmiş gömleğin sözleri. News Media Website. Erkan Acar En Son Eklenenler. Erkan Acar En Son Eklenenler.

Türkan Şoray sözler anlamlısözler güzelsözler manalısözler özlüsözler alıntı alıntılar alıntıdır alıntısözler Devamı İçin Tıkla. VİDEO Veli Köktaş. About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy Safety How YouTube works Test new features Press Copyright Contact us Creators.

Adın Dilime Dolandı Erkan. Gül yüzlüm bu kadar naz etme bana Her gün aramızda kavga mı olsun Kirlenmiş gömleğin soykana kalsın Hele bu akşamın sabahı olsun Küfür bilmez idim küfür ettirdin Dögüş bilmez idim ite çattırdın Bazen saydın bazen kanlar kusturdun Hele bu akşamın sabahı olsun Mahsuni dönerse yoluna. Gül yüzlüm bu kadar naz etme bana Her gün aramızda kavga mı olsun Kirlenmiş gömleğin soykana kalsın Hele bu akşamın sabahı olsun Küfür bilmez idim küfür ettirdin Dögüş bilmez idim ite çattırdın Bazen saydın bazen kanlar kusturdun Hele bu akşamın sabahı olsun Mahsuni dönerse yoluna lanet Mahsuni Şeriften olmaz ihanet Adam gibi adam bu bizim.

Video Creator RAMAZAN KAYA Art. Bu sayfada Erkan Acar şarkıcısına ait müzik dünyasına damga vurmuş en güncel ve popüler şarkı sözleri gitar akorları ve şarkı sözü çevirileri yer almaktadır. Erkan Acar şarkı sözlerini okumanın yanında video olarak izleyebilir spotify listenize ekleyebilir ve yorumlar yaparak sevdiklerinizle de paylaşabilirsiniz.

Atilla İlhan F. Erkan Acar - Kirlenmiş Gömleğin Şarkı Sözleri. Gül yüzlüm bu kadar naz etme bana Her gün aramızda kavga mı olsun Kirlenmiş gömleğin soykana kalsın Hele bu akşamın sabahı olsun Küfür bilmez idim küfür ettirdin Dögüş bilmez idim ite çattırdın Bazen saydın bazen kanlar kusturdun Hele bu akşamın sabahı olsun Mahsuni dönerse yoluna lanet Mahsuni Şeriften olmaz ihanet Adam gibi adam bu bizim.

Gül yüzlüm bu kadar naz etme bana Her gün aramızda kavga mı olsun Kirlenmiş gömleğin soykana kalsın Hele bu akşamın sabahı olsun Küfür. Erkan Acar - Kirlenmiş Gömleğin Soykana Kalsın 2480 izlenme - 4 yıl önce Erkan Acar - Kirlenmiş Gömleğin Şarkı sözleri Gül yüzlüm bu kadar naz etme bana Her gün aramızda kavga mı olsun Kirlenmiş gömleğin soykana kalsın Hele bu akşamın sabahı olsun Küfür bilmez idim küfür ettirdin Dögüş bilmez idim ite çattırdın Bazen saydın bazen kanlar kusturdun Hele bu akşamın sabahı olsun Mahsuni dönerse. Society Culture Website.

Türkan Şoray sözler anlamlısözler. Adın Dilime Dolandı Erkan Acar. Erkan Acar - Kirlenmiş Gömleğin Sözleri Gül yüzlüm bu kadar naz etme bana Her gün aramızda kavga mı olsun Kirlenmiş gömleğin soykana kalsın Hele bu akşamın sabahı olsun Küfür bilmez idim küfür ettirdin Dögüş bilmez idim ite çattırdın Bazen saydın bazen kanlar kusturdun Hele bu akşamın sabahı olsun Mahsuni dönerse yoluna lanet Mahsuni Şeriften olmaz ihanet Adam gibi adam bu bizim millet Hele bu.

Kirlenmiş Gömleğin Türkü Sözleri. En Güzel Aşk Sözleri. Gül yüzlüm bu kadar naz etme bana Her gün aramızda kavga mı olsun Kirlenmiş gömleğin soykana kalsın Hele bu akşamın sabahı olsun Küfür bilmez idim küfür ettirdin Dögüş bilmez idim ite çattırdın Bazen saydın bazen kanlar kusturdun Hele bu akşamın sabahı olsun Mahsuni dönerse yoluna lanet Mahsuni Şeriften olmaz ihanet Adam gibi adam bu bizim millet Hele bu akşamın.

Pinterest Sözleri Gözlerin gözlerime değince felaketim olurdu ağlardım. Erkan Acar - Kirlenmiş Gömleğin Şarkı Sözleri. ŞARKI SÖZÜ Erkan Acar - Kirlenmiş Gömleğin Bu şarkı için henüz şarkı sözü eklenmemiş.

About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy Safety How YouTube works Test new features Press Copyright Contact us Creators. Erkan Acar Şarkı Sözleri - Kirlenmiş Gömleğin. Erkan Acar - Ben Olaydım Erkan Acar -.

Erkan Acar - Kirlenmiş Gömleğin. Ağla Zalim Ağla Erkan Acar. Gözlerin gözlerime değince felaketim olurdu ağlardım.

Gül yüzlüm bu kadar naz etme bana Her gün aramızda kavga mı olsun Kirlenmiş gömleğin soykana kalsın Hele bu akşamın sabahı olsun Küfür bilmez idim küfür ettirdin Dögüş bilmez idim ite çattırdın Bazen saydın bazen kanlar kusturdun Hele bu akşamın sabahı olsun Mahsuni dönerse yoluna. ŞARKI SÖZÜ Erkan Acar - Delimisin Sen Bu şarkı için henüz şarkı sözü eklenmemiş. About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy Safety How YouTube works Test new features Press Copyright Contact us Creators.

Erkan Acar - Kirlenmiş Gömleğin Şarkı Sözleri. About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy Safety How YouTube works Test new features Press Copyright Contact us Creators. Atilla İlhan F.

Bu sayfada Erkan Acar şarkıcısına ait toplam 6 şarkı yer almaktadır. Erkan Acar Kirlenmiş Gömleğin indir dur - Kirlenmiş Gömleğin sözleri oku - Erkan Acar Kirlenmiş Gömleğin mobil dinle dur - Kirlenmiş Gömleğin cepten ücretsiz indir - Kirlenmiş Gömleğin mp3 indir - Erkan Acar Kirlenmiş Gömleğin bedava mp3 indir. Kirlenmiş Gömleğin Gül yüzlüm bu kadar naz etme bana Her gün aramızda kavga mı olsun Kirlenmiş gömleğin soykana kalsın Hele bu akşamın sabahı olsun Küfür bilmez idim küfür ettirdin Dögüş bilmez idim ite çattırdın Bazen saydın bazen kanlar kusturdun Hele bu akşamın sabahı olsun Mahsuni dönerse yoluna lanet Mahsuni Şeriften olmaz.

Nişan kına düğün özel ve mutlu günlerinizde sizlerle beraber 0542 842 5988.


Uretenogretmen Adli Kullanicinin Cikti Panosundaki Pin Iliskiler Adlar Babalar


Zeka Ve Zihin Ozlu Guzel Sozler Guzel Sozler Resimli Sozler Guzel Soz Ozlu Sozler Gercekler


Erkan Acar Kirlenmis Gomlegin Sarki Sozleri Kirlenmis Gomlegin Sarki Sozu


Erkan Acar Kirlenmis Gomlegin Izlesene Com


Ahmet Serif Izgoren Sozleri Serif Guzel Soz Kitap


Konfucyus Sozleri Filozof Felsefe Felsefi Kitap Anlamli Sozler Bilgece Sozler Guzel Soz Ozlu Sozler


Sessiz Dortlukler Ilahm Veren Alintilar Ilham Veren Alintilar Kitap Alintilari


Poetry Siir Panosundaki Pin


Elbise Ile Ilgili Sozler Ve Mesajlar Guzel Sozler


Delilik Hem De Gomlekli Ilham Verici Sozler Komik Alintilar


Ask Sevgi Panosundaki Pin


Yilmaz Guney Sozleri Damar Google Da Ara Guzel Soz Ozlu Sozler Hayat


Kapak Sozler Arkamdan Konusanlara 2021 Babalar Biyografi Sevgililer


Beyaz Ile Ilgili Sozler Beyaz Sozleri Pek Guzel Sozler


Related Posts