Keşke Gelmeseydim Yalan Dünyaya Sözleri - Keşke gelmeseydim yalan dünyaya Bu bitmeyen dertlerinden usandım Meyil verdim bir vefasız Leylaya Mecnun olup çöllerinden usandım. Bir mevsimde baharlaştım yazlaştım.


Guldun Guller Acildi Penceremin Demirlerinde Iyi Ki Gectin Dunyadan Sahi Ya Dogmasaydin Nazim Hikmet S Ilham Verici Sozler Alintilar Kitap Alintilari

Keşke gelmeseydim yalan dünyaya Bu bitmeyen dertlerinden usandım Meyil verdim bir vefasız Leylaya Mecnun olup çöllerinden usandım.

Keşke gelmeseydim yalan dünyaya sözleri. Her daim türkülerle ve türkülü yüreklerle kalmanız dileğiyle keyifli dinlemeler. Geçliğimde ateş oldum nar oldum. About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy Safety How YouTube works Test new features Press Copyright Contact us Creators.

Mecnun olup colerınden usаndım. Keşke Gelmeseydim Yalan Dünyaya Öznur Sabancı Aslandan amatör fakat mükemmel yorum. Oğuz Yılmaz - Keşke Gelmeseydim Yalan Dünyaya şarkısını MP3 formatında 320 kbps bit hızında ücretsiz olarak indirin veya şarkıyı çevrimiçi dinleyin.

Dünyaya hızla yaklaşan kuyruklu yalan. Umarız beğenir ve paylaşırsınız. Asi StyLa duygularım kördüğüm şarkı sözü slower Zeki Deniz Demir ve Ben Asi StyLa Harbiden sevdim seni terk edip gittin beni.

Aysel Yakupoğlu Yalan Dünya şarkı sözü Keske gelmeseydım yаlаn dunyаyа. Bir gаribim benım cılem bıtmıyor. Fatih Yeşilyurt Senle Açamam 50498 izlenme.

Her yöremizin kendine has ayrı ayrı türküleri söyleyiş tarzları sözleri olup yine her yörenin de türküleriyle özdeşmiş sanatçıları ozanları vardır. Bülbül oldum gonca güle nazlaştım. Bu yalan dünyaya keşke gelmeseydim Seni görmeseydim sevmezdim ben seni.

Ankaralı Namık Namık Uğurlu Usandım şarkı sözleri. Amatör Ses - Keşke Gelmeseydim Yalan Dünyaya Süper Yorum 138221 izlenme - 7 yıl önce Amatör Ses - Keşke Gelmeseydim Yalan Dünyaya Süper Yorum Şarkı Sözleri. Sefaleti yoksulluğu aramam Onun için can dostuma yaramam Sıkıntım çoğalır eve varamam Nazlı yarin dillerinden usandım.

Cuma Özkan Keşke Gelmeseydim Yalan Dünyaya Mp3 indir dur müzik yükle Keşke Gelmeseydim Yalan Dünyaya dinle sözleri oku Keşke Gelmeseydim Yalan Dünyaya cepten mobil indir. Keşke anlattıklarım yalan olsa. Her daim türkülerle kalmanız.

Contra Zamanda Yolculuk Sözleri Şarkı Sözü Sözleri. şu yalan dünyaya geldim geleli. Utku Teyzeden Keşke Gelmeseydim Yalan Dünyaya 6201 izlenme.

Bak içime gör beni tut elimden yak beni istemezsen bu aşkı otur baştan yaz beni bak içime gör beni tut elimden yak beni istemezsen bu aşkı otur baştan yaz beni. Keşke gelmeseydim yalan dünyaya Bu bitmeyen dertlerinden usandım M. 27 nefes hayalcash serzenish garip dilzar şarkı sözü sözleri.

Her neyi gördümse düştüm sevdaya. Keşke Gelmeseydim Yalan Dünyaya Mükemmel Yorum. Keşke gelmeseydim yalan dünyaya Bu bitmeyen dertlerinden usandım Meyil verdim bir vefasız Leylaya Mecnun olup çöllerinden usandım.

Saçlarımı yolmuştum elvedamı ederken Parçalandı sol yanım ve darmadağın düşlerim Bitmesini. Öznur Abladan - Keşke Gelmeseydim Yalan Dünyaya 7081 izlenme. Aşık oldum çalgı çaldım sazlaştım.

Bu bıtmeyen dertlerınden usаndım. Devran benim sandım bahtiyar oldum. Bunu E-postayla Gönder BlogThis.

Cuma Özkan Keşke Gelmeseydim Yalan Dünyaya MP3 indir müzik. Bizler dinledik ve beğendik sizlerin de beğeneceğini umarak sitemizde bu güzel türkümüze de yer verelim istedik. Amatör bayan sanatçımız Öznur Sabancı Aslandan duygu yüklü ve oldukça doğal harika bir türküyü sizlerle paylaşmak istedik.

Amatör Ses Keşke Gelmeseydim Yalan Dünyaya 3025 izlenme. Bu yalan dünyaya keşke gelmeseydim Seni görmeseydim sevmezdim ben seni. Hiç yok iken birden bire var oldum.

Bu yalan dünyaya keşke gelmeseydim Seni görmeseydim sevmezdim ben seni. Bir garibim benim çilem bitmiyor Yaktığın ocakta duman tütmüyor Dönsem sılam beni kabul etmiyor Şu gurbetin yollarından. - Usandım sözleri oku - Ankaralı Namık Usandım mobil dinle dur - Usandım cepten ücretsiz indir - Usandım mp3 indir - Ankaralı Namık.

Slower Zeki Deniz Demir ve Ben Asi StyLa Harbiden sevdim seni terk edip gittin beni Ben seni sevdim ama sevemedin beni Bilseydim sevmezdim ki karşılık vermezdim ki Bu yalan dünyaya keşke gelmeseydim Seni görmeseydim sevmezdim ben seni Dur bi dakika düşün dedim hatırlarmısın ki sen. Tolga Boztepe - Keşke Gelmeseydim Yalan Dünyaya 1878 izlenme. Yаktın ocаktа dumаn tutmuyor.

Sözü daha fazla uzatmadan sizleri bu güzel türkümüzle baş başa bırakıyor ve sosyal medyada sevdiklerinizle paylaşmanızı rica ediyoruz. Keşke gelmeseydim gamlı dünyaya. Taarruman bir hayat bende gözlerim duman altı İşlenen bu cinayetin kimdi söyle zanlısı Pamuk bir aşk bitirdim ben ellerimden kayıp giden Hatam neydi söyle bana hayatımı katletmen.

Yalan dünya kanma bu dünyaya. About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy Safety How YouTube works Test new features Press Copyright Contact us Creators. Gurur bu aşkı ziyan edermiş anlaşılan Düşlerimden değil belki yanında.

Istanbul a gelmeseydim pkk ya katılabilirdim. Keşke Gelmeseydim Yalan Dünyaya Temel Şahin. Sefaleti yoksulluğu aramam Onun için can dostuma yaramam Sıkıntım çoğalır eve varamam Nazlı yarin dillerinden usandım.

Gelmeseydim burası geneleve. Erdoğan ın dünyaya yalan söylemesi. Meyıl verdım bır mefаsız leylаyа.

Taktir neyi yazmış gördüm ezelden. Asi styla indir şarkı sözleri asi styla 2016 yeni rapleri dinle indir 19 Kasım 2012 Pazartesi. Keşke gelmeseydim yalan dünyayaBu bitmeyen dertlerinden usandımMeyil verdim bir vefasız LeylayaMecnun olup çöllerinden usandımMeyil verdim bir vefasız LeylayaMecnun olup çöllerinden usandımAlt yapı 06_OGZ_06 farkıylaEmeğe saygıSefaleti yoksulluğu aramamOnun için can dostuma yaramamSıkıntım çoğalır eve varamamNazlı yarin dillerinden usandımSıkıntım çoğalır eve.

Dünyaya keşke kürt olarak gelseydim denilen anlar.


Ah Yalan Dunyada Kolay Notasi Melodika Org Keman Flut Piyano Baglama Notalari Muzik Notalari Notalara Dokulmus Muzik Flut


Keske Yalniz Bunun Icin Sevseydim Seni Cemalsureya Ozlu Sozler Siir Guzel Soz


Mevlut Keskin Keske Gelmeseydim Yalan Dunyaya Dunya Baris


Related Posts