Kimse Almasun Seni Sözleri - Kazım Koyuncu - Gelevera Deresi şarkı sözleri. Koyverdun gittun beni Allahundan bulasun Kimse almasun seni yine bana kalasun Sevduğum senun aşkın ciğerlerumi dağlar Hiç mi duşunmedun sen sevduğun boyle ağlar.


Samida Ayletme Beni Sozleri Su Karsiki Dagda Lambalar Yanar Lambanin Savkina Da Fadimem Sevdigim Yazar Ayletme Beni Soyletme Beni Muzik Sarkilar Folk

Kazım Koyuncu Dido Kazım Koyuncu Dido Orjinal Lazca Oropa ardzo arti varen Çkim iveri nçari çkvaşa Miordini miçkutu do Goytiroku ma si çkvaşa Moirdini.

Kimse almasun seni sözleri. Diğer Kazım Koyuncu parçaları. Kimse almasun seni yine bana kalasun Sevduğum senun aşkın ciğerlerumi dağlar Hiç mi duşunmedun sen sevduğun boyle ağlar. Kazım Koyuncunun Anlamlı Şarkı Sözleri.

Hiç mi düşunmedun sen. Koyverdun gittun beni oy Koyverdun gittun beni Allahundan bulasun oy Allahundan bulasun Kimse almasun seni oy Kimse almasun seni. Kazım Koyuncu Koyverdun Gittun Beni Sözleri Lyrics Albüm.

Şarkı sözü transkripsiyonu isteğinde bulun. Kazım Koyuncu - Gelevera Deresi. İki dağun arasi İki dağun arasi.

Hiç mi duşunmedun sen sevduğun boyle ağlar. Kazım Koyuncu Gelevera Deresi. Sevduğun boyle ağlar.

Hiç mi düşunmedun sen oy. Sevduğum senun aşkun ciğerlerumi dağlar. Koyverdun gittun beni Allahundan bulasun Kimse almasun seni yine bana kalasun Sevduğum senun aşkın ciğerlerumi dağlar Hiç mi duşunmedun sen sevduğun boyle ağlar Gelevera deresi iki dağun arasi Yuzunden silinmesun piçağumun yarasi.

Koyverdun Gittun Beni Allahundan Bulasun Kimse Almasun Seni Yine Bana Kalasun Sevduğum Senun Aşkın Ciğerlerumi Dağlar Hiç Mi Duşunmedun Sen Sevduğun Boyle Ağlar Gelevera Deresi iki Dağun Arasi Yuzunden Silinmesun Piçağumun Yarasi Sevduğum Senun Aşkın Ciğerlerumi Dağlar Hiç Mi Duşunmedun Sen Sevduğun Boyle Ağlar. Hiç mi düşunmedun sen oy. Sevduğum senun aşkın Çiğerlerumi dağlar.

Sevduğum senun aşkun ciğerlerumi dağlar. KaZıM KoYuNCu HaYDe Şarkı Sözleri. Şarkı Ekle Hata Düzelt.

Gelevera deresi iki dağun arasi. Hiç mi düşunmedun sen oy. Sevduğun boyle ağlar.

Kimse almasun seni Kimse almasun seni Yine bana kalasun Kimse almasun seni oy Kimse almasun seni Yine bana kalasun. Hiç mi düşunmedin sen. Ben bir müzisyenim ondan sonra biraz.

Kimse almasun seni yine bana kalasun. Sevduğum senun aşkın ciğerlerumi dağlar. Hiç mi düşunmedun sen oy.

Kimse almasun seni kimse almasun seni yine bana kalasun. - Kazım Koyuncu Şarkı Sözleri Gelevera Deresi Şarkı Sözü Şarkıcı İsmi. Kazim Koyuncu Dido Sozleri Freeofdesign Art Oropa ardzo arti varenKazım Koyuncu Dido Sözleri.

Sevduğun boyle ağlar Sevduğun boyle ağlar. Allahundan bulasun Kimse almasun seni Kimse almasun seni Yine bana kalasun Kimse almasun seni oy Kimse almasun seni Yine bana kalasun Sevduğum senun aşkın Ciğerlerumi dağlar Hiç mi duşunmedun sen Hiç mi duşunmedin sen oy Sevduğun boyle ağlar Sevduğun boyle ağlar Hiç mi duşunmedun sen Hiç mi duşunmedun sen oy Sevduğun boyle ağlar Sevduğun boyle ağlar Gelevera. Yüzunden silinmesun Yüzunden silinmesun Piçağumun yarasi.

Kâzım Koyuncu Hiç mi düşunmedin sen şarkı sözleri. Allahundan bulasun oy allahundan bulasun. Yeni çeviri isteğinde bulun.

Çiktum çami budadum Endurdum yarisina Boyle. Ne yer ne gök ne de suyun altı. Gelevera deresi oy Gelevera deresi.

Şevval Sam Şarkı Sözleri Gelevera Deresi Şarkı Sözü Şarkıcı İsmi. Çeviri isteğinde bulun. Sevduğum senun aşkın Çiğerlerumi dağlar.

Şevval Sam - Gelevera Deresi. Şevval Sam - Koyverdun Gittun Beni Sözleri. Kimse almasun seni oy kimse almasun seni C D Fm Yine bana kalasun Fm Sevduğum senun aşkın cigerlerumi dağlar Am Fm Am Fm Hiç mi duşunmedun sen hiç mi duşunmedun sen oy G D C Fm Sevduğun boyle ağlar sevduğun boyle ağlar Fm C D Fm Gelevera deresi oy gelevera deresi Fm C D Fm İki dağun arasi oy iki dağun arasi D Am D Am.

Koyverdun gittun beni sözlerlyricskoyverdun gittun beniallahundan bulasun oy allahından bulasunkimse almasun seni kimse almasun seniyine bana kalasunkimse. Sevduğum senun aşkın ciğerlerumi dağlar. Kimse almasun seni oy Kimse almasun seni.

Kimse almasun seni akor hey gidi karadeniz koyverdin gittin beni sözleri hiç mi düşünmedin sen akor koyverdun gittun beni oy kimse almasun seni oy gelevera deresi tab sevduğun böyle ağlar yine bana kalasın sözleri sevdiğin böyle ağlar gelevera deresi akor koyverdun gittun beni akor koyverdin gittin beni akor. Kimse almasun seni oy Kimse almasun seni. Gelevera deresi oy gelevera.

Kimse almasun seni oy Kimse almasun seni. Sevduğum senun aşkın Ciğerlerumi dağlar Hiç mi duşunmedun sen Hiç mi duşunmedin sen oy Sevduğun boyle ağlar Sevduğun boyle ağlar Hiç mi duşunmedun sen. Allahundan bulasun oy allahundan bulasun.

Koyverdun gittun beni Allahundan bulasun. Koyverdun gittun beni oy Koyverdun gittun beni Allahundan bulasun oy Allahundan bulasun. Kazım Koyuncu - Koyverdun Gittun Beni Sözleri.

Kimse almasun seni oy Kimse almasun seni. Sevduğum senun aşkın Çiğerlerumi dağlar Hiç mi düşunmedun sen. Koyverdun Gittin Beni Lyrics.

Kimse almasun seni Kimse almasun seni Yine bana kalasun Kimse almasun seni oy Kimse almasun seni Yine bana kalasun. Aydilge - Gelevera Deresi Şarkı Sözleri. Koverdun gittun beni Allahından bulasın Kimse almasun seni Yine bana kalasun Sevdiğum senun aşkın Ciğerlerumi dağlar Hiç mi düşünmedun sen Sevdiğun.

Kazım Koyuncu - Gelevera Deresi şarkı sözleri koyverdun gittun beni oy. About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy Safety How YouTube works Test new features Press Copyright Contact us Creators. Yine bana kalasun.

şarkı sözleri lyrics. Kazım Koyuncu - Kimse Almasun Seni Şarkı Sözleri. Gelevera deresi oy Gelevera deresi İki dağun arasi İki dağun arasi.

Kimse almasun seni oy Kimse almasun seni. Koyverdun gittun beni oy Koyverdun gittun beni Allahından bulasun oy Allahından bulasun. Sevduğun boyle ağlar Sevduğun boyle ağlar.

Hiç mi düşünmedun sen. Kimse almasun seni kimse almasun seni yine bana kalasun. Koyverdun gittun beni oy.

Gelevera deresi iki dağun arasi Yuzunden silinmesun piçağumun yarasi Sevduğum senun aşkın ciğerlerumi dağlar Hiç mi duşunmedun sen sevduğun boyle ağlar. Kazım Koyuncu Şarkı Sözleri - Gelevera Deresi. Ne yer ne gök ne de suyun altı.

Koyverdun gittun beni Allahundan bulasun Kimse almasun seni yine bana kalasun Sevduğum senun aşkın ciğerlerumi dağlar Hiç mi duşunmedun sen sevduğun boyle ağlar Gelevera deresi iki dağun arasi Yuzunden silinmesun piçağumun yarasi Sevduğum senun aşkın ciğerlerumi dağlar Hiç mi duşunmedun sen sevduğun boyle ağlar. Ama sormadan gitme sorular dolu. Kimse almasun seni kimse almasun seni Yine bana kalasun Kimse almasun seni oy kimse almasun seni Yine bana kalasun Sevduğum senun aşkın ciğerlerumi dağlar Hiç mi duşunmedun sen Hiç mi duşunmedun sen oy Sevduğun boyle ağlar Sevduğun boyle ağlar Hiç mi duşunmedun sen Hiç mi duşunmedun sen oy Sevduğun boyle ağlar Sevduğun.

Sevdiğum senun aşkın Ciğerlerumi dağlar Hiç mi düşünmedun sen. Hiç mi düşunmedin sen. Yuzunden silinmesun piçağumun yarasi.


Gokhan Ozen Iki Kisi Youtube Videolar Youtube Muzik


Zeynep Bastik Her Mevsim Yazim Youtube Yaz Videolar Youtube


Mustafa Ceceli Ki Sen Indir Songs Videos Tutorial Singing


Aysel Yakupoglu Gun Gelir Orijinal Dizi Muzikleri C 2016 Kalan Muzik Youtube Muzik Soundtrack Sarkilar


Ceren Gundogdu Ben Hep Seni Sevdim Akustik Performans Gundogumu Seni Sarki Sozleri


Aysel Yakupoglu Gun Gelir Orijinal Dizi Muzikleri C 2016 Kalan Muzik Youtube Muzik Soundtrack Sarkilar


Kucuk Bir Mutluluk Istiyorum O Kadar Kucuk Olsun Ki Istemesin Kimse Benden Onu Nazim Hikmet Resimli Alintilar Guzel Soz Alintilar


Asiye Nin Sesinden Ogul Ninnisi Iyikivarsin Senanlatkaradeniz Sinegrafofficial Atvturkiye


Gokhan Ozen Iki Kisi Youtube Videolar Youtube Muzik


Dizi Izle Yerli Dizi Izle Ve Reklamsiz Dizi Izle Hd Rdiziizle Net Yildiz Yeni Muzik Ask


Karsu Gelevera Deresi Sozleri Koyverdun Gittun Beni Allah Undan Bulasun Kimse Almasun Seni Yine Bana Kalasun Sevdugum Senun Askin Tura Jazz Festival Antalya


Uyuma Sabaha Kadar Kahve Icelim Camdan Disariyi Izleyelim Yagmur Sokaklara Yagsin Sen Icime Yag Ahmet Batman Ozlu Sozler Ilham Verici Sozler Batman


Kazim Koyuncu Sevval Sam Koyverdun Gittun Beni Sozleri Youtube Pop Muzik Sarkilar Muzik Videolari


Related Posts