Keşke Gelmeseydim Yalan Dünyaya şarkı Sözü - En büyük şiirler kadar etki bırakıyor dinleyende. Mecnun olup çöllerinden usandım.


Guldun Guller Acildi Penceremin Demirlerinde Iyi Ki Gectin Dunyadan Sahi Ya Dogmasaydin Nazim Hikmet S Ilham Verici Sozler Alintilar Kitap Alintilari

Keşke Gelmeseydim Yalan Dünyaya şarkı sözleri.

Keşke gelmeseydim yalan dünyaya şarkı sözü. Keşke Gelmeseydim Yalan Dünyaya Öznur Sabancı Aslandan amatör fakat mükemmel yorum. Furkan Erbay Keşke Gelmeseydim Yalan Dünyaya şarkı sözleri Lyrics. Bu sayfada Oğuz Yılmaz - Keşke Gelmeseydim Yalan Dünyaya şarkısını 192 kbps bitrate ile MP3 formatında ücretsiz olarak indirebilir veya online olarak arka planda müzik dinleyebilirsiniz.

Cuma Özkan En Son Eklenenler. Amatör bayan sanatçımız Öznur Sabancı Aslandan duygu yüklü ve oldukça doğal harika bir türküyü sizlerle paylaşmak istedik. Utku Teyzeden Keşke Gelmeseydim Yalan Dünyaya 6201 izlenme.

About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy Safety How YouTube works Test new features Press Copyright Contact us Creators. Burcu Başak Keşke Gelmeyeydim Yalan Dünyaya Mp3 indir dur müzik yükle Keşke Gelmeyeydim Yalan Dünyaya dinle sözleri oku Keşke Gelmeyeydim Yalan Dünyaya cepten mobil indir. Fatih Yeşilyurt Senle Açamam 50498 izlenme.

Meyil verdim bir vefasız Leylaya. Istanbul a gelmeseydim pkk ya katılabilirdim. Centaurworld OST What If I Forget Your Face Turkish Sonraki Yazı.

Keşke gelmeseydim yalan dünyaya Bu bitmeyen dertlerinden usandım Meyil verdim bir vefasız Leylaya Mecnun olup çöllerinden usandım. Bir garibim benim çilem bitmiyor Yaktığın ocakta duman tütmüyor Dönsem sılam beni kabul etmiyor Şu gurbetin yollarından. Daha önce o ses türkiye yarışmacılarından olan yücel yıldırım ın gitar ve saz eşliğinde söyleyip daha bir anlam kattığı şarkı.

Bazen kırgınlığımızı dile getirmek bazen aşkımızı anlatmak bazen de. İzin Ver Teğmenim Cuma Özkan. Her daim türkülerle kalmanız.

Cevabı iptal etmek için tıklayın. Davut Güloğlu Yalan Mı Akustik Şarkı Sözü Davut Güloğlu Yalan Mı Akustik Song Lyrics. Bu şarkı için henüz şarkı sözü eklenmemiş.

Amatör Ses Keşke Gelmeseydim Yalan Dünyaya 3025 izlenme. Keşke Gelmeseydim Yalan Dünyaya Temel Şahin. Gurur bu aşkı ziyan edermiş anlaşılan Düşlerimden değil belki yanında.

Published Jan 13 2020. Keşke gelmeseydim yalan dünyayaBu bitmeyen dertlerinden usandımMeyil verdim bir vefasız LeylayaMecnun olup çöllerinden usandımMeyil verdim bir vefasız LeylayaMecnun olup çöllerinden usandımAlt yapı 06_OGZ_06 farkıylaEmeğe saygıSefaleti yoksulluğu aramamOnun için can dostuma yaramamSıkıntım çoğalır eve varamamNazlı yarin dillerinden usandımSıkıntım çoğalır eve. Pek çok şarkı sözü yazarının ozan olarak anılmasının sebebi de bu sanırız.

Öznur Abladan - Keşke Gelmeseydim Yalan Dünyaya 7081 izlenme. Taarruman bir hayat bende gözlerim duman altı İşlenen bu cinayetin kimdi söyle zanlısı Pamuk bir aşk bitirdim ben ellerimden kayıp giden Hatam neydi söyle bana hayatımı katletmen. Dur bi dakika düşün dedim hatırlarmısın ki sen.

Bu yalan dünyaya keşke gelmeseydim Seni görmeseydim sevmezdim ben seni. Saçlarımı yolmuştum elvedamı ederken Parçalandı sol yanım ve darmadağın düşlerim. Kim ne derse desin ulan tek tabanca kalmışım.

Bazen kırgınlığımızı dile getirmek bazen aşkımızı anlatmak bazen de. Siz de düşüncenizi belirtebilirsiniz. Bu bitmeyen dertlerinden usandım.

Keşke anlattıklarım yalan olsa. Bu yalan dünyaya keşke gelmeseydim Seni görmeseydim sevmezdim ben seni. Kayıt Ol Giri.

Donsem bıle sılаm kаbul etmıyor Su gurbetın yolаrıbdаn usаndım. KODES İhtilal Şarkı Sözü Şarkı Sözleri. Aysel Yakupoğlu Yalan Dünya şarkı sözü Keske gelmeseydım yаlаn dunyаyа Bu bıtmeyen dertlerınden usаndım Meyıl verdım bır mefаsız leylаyа Mecnun olup colerınden usаndım.

Dünyaya keşke kürt olarak gelseydim denilen anlar. Keşke gelmeseydim yalan dünyaya. About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy Safety How YouTube works Test new features Press Copyright Contact us Creators.

Üstüme üstüme geliyor hayat sabrımı sınıyor Yaptığı şakalar artık bayat hep başa sarıyor - Kültür Sanat Sorusu. Keşke gelmeseydim yalan dünyaya Bu bitmeyen dertlerinden usandım Meyil verdim bir vefasız Leylaya Mecnun olup çöllerinden usandım. Şarkı sözü transkripsiyonu isteğinde bulun.

Tolga Boztepe - Keşke Gelmeseydim Yalan Dünyaya 1878 izlenme. Cahillik Başıma Bela Cuma Özkan. Yalan dünya kanma bu dünyaya.

Azat TAŞ Anlamı Yok Artık Şarkı Sözleri Anlamı yok. Onun için can dostuma yaramam. Sefaleti yoksulluğu aramam Onun için can dostuma yaramam Sıkıntım çoğalır eve varamam Nazlı yarin dillerinden usandım.

Bu şarkı için henüz şarkı sözü eklenmemiş. Amatör Ses Keşke Gelmeseydim Yalan Dünyaya 3025 izlenme. Keşke gelmeseydim gamlı dünyaya Hiç yok iken birden bire var oldum Her neyi gördümse düştüm sevdaya Geçliğimde ateş oldum nar oldum.

Bizler dinledik ve beğendik sizlerin de beğeneceğini umarak sitemizde bu güzel türkümüze de yer verelim istedik. İstediğim bi sendin ben bu yolda yanlızım. şu yalan dünyaya geldim geleli.

Contra Zamanda Yolculuk Sözleri Şarkı Sözü Sözleri. İçki İçersem Derdim Geçiyor Cuma Özkan. Erdoğan ın dünyaya yalan söylemesi.

Dünyaya hızla yaklaşan kuyruklu yalan. Aysel Yakupoğlu Keşke Gelmeseydim Yalan Dünyaya. En büyük şiirler kadar etki bırakıyor dinleyende.

Mp3 indir müzik yükle şarkı listesi oluştur. Bilseydim sevmezdimki karşılık vermezdimki. Cuma Özkan Keşke Gelmeseydim Yalan Dünyaya Mp3 indir dur müzik yükle Keşke Gelmeseydim Yalan Dünyaya dinle sözleri oku Keşke Gelmeseydim Yalan Dünyaya cepten mobil indir.

Öznur Abladan - Keşke Gelmeseydim Yalan Dünyaya 7080 izlenme. Keşke Sevmeseydim - Amatör Müzik botero 14435 izlenme 0246 Sevgi - Yalan - Amatör Müzik gagarino 15129 izlenme 0310 Şu Yalan Dünyaya Geldim Geleli - Amatör Yorum dervissinik 14753 izlenme 0333 Efsal - Yalan Dünya - Amatör Müzik nefer45 17969 izlenme 0310 Efsal - Gelmeyeydim Yalan Dünyaya nevotasarim 14084 izlenme 0357. 06 Aralık 2012 31Attack Yorum yapın.

Keşke gelmeseydim yalan dünyaya. İndir 515 MB Oğuz Yılmaz - Keşke Gelmeseydim Yalan Dünyaya. Geçmişimde izlerim var geleceğim çok yakın.

Harbiden sevdim seni terk edip gittin beni. Burcu Başak En Son Eklenenler. Bu yalan dünyaya keşke gelmeseydim.

Kategori Aysel Yakupoğlu Etiketler yalan dünya. Bir garibim benim çilem bitmiyor. Şarkı Ekle Hata Düzelt slower Zeki Deniz Demir ve Ben Asi StyLa Harbiden sevdim seni terk edip gittin beni Ben seni sevdim ama sevemedin beni Bilseydim sevmezdim ki karşılık vermezdim ki Bu yalan dünyaya keşke gelmeseydim Seni görmeseydim sevmezdim ben seni Dur bi dakika düşün dedim hatırlarmısın ki sen.

Umarız beğenir ve paylaşırsınız. Ben seni sevdim ama sevemedin beni. Bir mevsimde baharlaştım yazlaştım Bülbül oldum gonca güle nazlaştım.

Sefaleti yoksulluğu aramam Onun için can dostuma yaramam Sıkıntım çoğalır eve varamam Nazlı yarin dillerinden usandım. Bu yalan dünyaya keşke gelmeseydim Seni görmeseydim sevmezdim ben seni. Cem Belevi - Aç Kollarını.

Bir gаribim benım cılem bıtmıyor Yаktın ocаktа dumаn tutmuyor. Sıkıntım çoğalır eve varamam. Gelmeseydim burası geneleve.

Pek çok şarkı sözü yazarının ozan olarak anılmasının sebebi de bu sanırız. Sokak değil senin kafanda hep belaltı muhabbetsakat bi beynin mahsülüsün lan 31 den ibaret iraden en zayıf noktan tahammülüm yok adeta rapat avrat silahtır.


Keske Yalniz Bunun Icin Sevseydim Seni Cemalsureya Ozlu Sozler Siir Guzel Soz


Mevlut Keskin Keske Gelmeseydim Yalan Dunyaya Dunya Baris


Ah Yalan Dunyada Kolay Notasi Melodika Org Keman Flut Piyano Baglama Notalari Muzik Notalari Notalara Dokulmus Muzik Flut


Related Posts